Sider

31. maj 2012

Udskiftning af lærer

Idag er min dansklærer gennem 6 år blevet fyret. Vi har vidst det i lang tid, men i dag blev det ligesom bekræftet at hun altså ikke bare kunne blive. Mange af pigerne begyndte at græde, og det gjorde jeg også. Min bedsteveninde Sofie brød ud i tårer og beklagede sig højt og inderligt over at hun ikke gad græde. Jeg bebrejder hende det ikke, for der var en masse små børn der kom løbende og skulle høre hvorfor vi græd.
Jeg er sikker på at alle elever og lærere på skolen kommer til at savne hende rigtig meget.
Indtil sommerferien skal vi have en "vikar", og efter sommerferien bliver det så besluttet hvem der så skal være vores nye dansklærer, natur&tekniklærer og ikke mindst bibliotekar.
Ligenu sker der ikke så meget på bloggen da jeg er meget nede, men vil se om jeg kan få taget lidt billeder senere idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar