Sider

31. maj 2012

In the nature with my sister

Som jeg har skrevet lidt før idag håbede jeg på lidt flere billeder idag, så mig og min lillesøster har været ud for at tage nogle billeder. 
Som sagt er hun syg, så hun trængte lidt til noget motion, da hun slet ikke har været ude idag.
Så vi gik en (meget!) lille tur på ca. 100 m, om til vores bagindkørsel og hen til byskiltet. Vi bor nemlig i udkanten af en lille landsby kaldet Langsted.
Vi fik taget en masse billeder, både gode og dårlige. Dog lægger jeg (næsten) alle ind. Jeg lægger kun billederne med min lillesøster ind, da billederne af mig er i vildt dårlig kvalitet.
UF, og så tvang jeg min lillesøster til at tage hendes over-seje fake Jump In. Jeg synes den er så sød til hende. ;-)
Men jeg tror ikke at der bliver blogget mere idag.












1 kommentar: