Sider

27. maj 2012

Grillmad hos genboerne

Igår var jeg til noget kage-buffet på en café. Der var en masse is-desserter, da temaet var is. Desværre havde jeg ikke mit kamera med, ville ellers gerne have taget nogle billeder af alt den lækre kage og is!
Bagefter skulle jeg over til mine genboer (som også er mine forældres bedste venner) og spise grillmad. Desværre nåede vi først at spise kl. 20.15, så vi havde ikke så lang tid til at spise i. Men da vi så var færdige med at spise skulle vil selvfølgelig ind og se Melodi Grand Prix. Vi heppede alle på Danmark, det var bare ærgeligt at de fik en 3. sidste plads ..

Idag skal jeg med mine veninder ned på vores rideskole (der hvor vi rider). Der er altid så hyggeligt dernede, og jeg glæder mig bare super meget.
Iaften skal vi sikkert have grillmad igen. Jeg er ved at være lidt træt af det, fordi vi ikke har fået normal mad siden i søndags. -.-'

Ha' en god søndag og sikkert også en god  feriedag imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar